.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست جمعی از زسانه های چالوس از استاندار؛
تغییر فرماندار را به سال بعد موکول کنید
شمال نیوز: انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از ...

شمال نیوز: جمعی از دفاتر نشریات شهرستان چالوس در نامه ای به دکتر فلاح استاندار مازندران، خواستار قدردانی شایسته از خدمات سید قدیر رضایی،جلوگیری از فرماندار شدن نیروی های غیر بومی و فردی را بعنوان فرماندار پیشنهادی معرفی کردند.


متن کامل این نامه که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز ارسال شده است به شرح ذیل می باشد:

استاندار محترم مازندران

با سلام و احترام

همانطور كه مستحضر هستيد رسانه ها با توجه به نقش مهمي كه در جامعه دارند همواره مهمترين پل ارتباطي بين مردم و مسئولين بوده و ضمن اطلاع رساني رويداد هاي رخ داده در جهت توسعه و رشد جامعه خود قلم زده و خواسته و مشكلات مردمي را به گوش مسئولان مي رسانند و در مقابل مسئولان نيز همواره سعي كردند از رسانه به عنوان مشاوران امين خود بهره ببرند.

چالوس به جهت موقعيت استراتژيكي كه دارد يكي از شهرستانهاي مهم و بزرگ استان مازندران محسوب مي شود و كسب رتبه اول گردشگري در كشور، نقطعه اتصال سه استان گيلان، مازندران و البرز، رشد و توسعه فعاليت هاي اجتماعي،‌ فرهنگي و سياسي آن را نسبت به ديگر شهرستان هاي استان متمايز كرده است و فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه چالوس قدمگاه 21 هزار شهيد گيلان و مازندران است نشان از اهميت و جايگاه اين شهرستان در دوران دفاع مقدس است.
با توجه به موارد ذكر شده در حوزه فرهنگ و مطبوعات نيز اين شهرستان بعد ار ساري به عنوان مركز استان،‌بيشترين خبرنگار، دفتر رسانه و مراكز مطبوعاتي را دارا است.

حال با توجه به اينكه در راستاي تغيير و تحول اداري، استانداري مازندران در نظر دارد نسبت به تغيير فرماندار چالوس اقدام نمايد لذا ما اصحاب رسانه شهرستان چالوس به عنوان پل ارتباطي مردم با مسئولين و از آنجائيكه حضرتعالي همواره اعتقاد خاصي به رسانه ها داريد در جهت تغيير و تحول حوزه فرمانداري چالوس به 3 نكته به شرح ذيل اشاره مي نماييم:
1- سيد قدير رضايي فرماندار فعلي شهرستان چالوس در مدت 4 سال حضور خود در اين سمت كه تنها فرمانداري بود كه در چالوس 4 سال حضور داشت توانست اتحاد، همدلي و همفكري خوبي بين مردم و مسئولين در راستاي توصيه هاي مقام معظم رهبري ايجاد نمايد.

وي در مدت حضور خود كه سابقه طولاني در مديريت هاي مختلف وزارت كشور دارد توانست اقدامات مهمي را اعم از استقرار ادارات مهم مانند نمايندگي صدا و سيما غرب استان، اجرايي شدن 100 درصدي پروژه هاي مقام معظم رهبري، راه اندازي فرستنده ديجيتال صدا و سيما مركز نمك آبرود، سرعت احداث بيمارستان 160 تختخوابي چالوس، كلنگ زني مجتمع مسكوني خبرنگاران غرب استان مازندران، بهره برداري از سد سياه بيشه، پل كمربندي چالوس، تونل شهري و اعتقاد به رسانه ها و اهميت دادن به حوزه اطلاع رساني از ويژگي هاي بارز اين مدير در طول سالهاي خدمت ايشان بعنوان فرماندار چالوس بوده كه هيچگاه از اذهان خبرنگاران به فراموشي سپرده نمي شود.

به خود مي باليم كه اكثر خبرنگاران شهرستانهاي استان مازندران به جهت داشتن چنين فرمانداري كه اعتقاد قلبي به حوزه رسانه داشت غبطه مي خوردند.

مردم ولايتمدار و اقشار مختلف شهرستا چالوس نيز همواره از مديريت ايشان در زمان تصدي فرمانداري چالوس ابراز رضايت داشته و انصافاً جناب آقاي رضايي نيز هيچ وقت در احترام به ارباب رجوع كوتاهي نكرد و ادب، اخلاق و احترام او به مردم موجب محبوبيت بيش از اندازه ايشان در نزد اقشار مختلف گرديده است.

هر چند انتظار و اعتقاد بر اين بود كه رعايت اعتدال و تدبير همراه با تغيير نيست بلكه مي تواند با انتصاب مجدد نيز همراه باشد.
حال با توجه به سابقه درخشان مديريتي سيد قدير رضايي در دوران خدمت 30 ساله اش در وزارت كشور و مخصوصاً در شهرستان چالوس و از طرفي كه استانداري مازندران تأكيد بر تغيير مديريت در فرمانداري چالوس دارد انتظار مي رود با توجه به ماهاي پاياني سال و احترام به مقام و شخصيت شخص آقاي رضايي روند تغييرات به سال آينده موكول گردد.

2- با توجه به شنيده ها و سابقه تاريخي شنيده ها كه يك پاي حقيقت هستند مبني بر انتخاب فرد غير بومي و بدون تجربه مديريت بعنوان فرماندار اين شهرستان در شأن و جايگاه چالوس بزرگ نيست.

اين شهرستان در گذشته از مديريت افراد بدون تجربه در رأس فرمانداري خاطرات تلخي دارد كه متأسفانه نتوانستند موفق شوند و شاهد ترك خود جوش آنها از چالوس بوده ايم.

حال فردي كه براي فرمانداري چالوس در نظر گرفته شد مورد استقبال افراد و گروه هاي تأثيرگذار شهرستان قرار نگرفته و اين موضوع نگراني هايي را به همراه دارد.

گروه هاي مختلف سياسي، اجتماعي، افراد تأثير گذار شهرستان چالوس معتقد هستند فرد معرفي شده به عنوان فرماندار چالوس در شأن و جايگاه اين شهرستان نيست هر چند نامبرده مي تواند در شهرستان هاي تازه تأسيس و كوچك تر منشأ خدمات مطلوب تري باشد.

انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از آن است كه اين انتخاب با تدبير همراه نبوده است.

از حضرتعالي انتظار داريم با توجه به شدت مخالفت ها با گزينه پيشنهادي بعنوان فرماندار چالوس كه قطعاً با انتخاب ايشان شاهد اختلاف نظرها در مديريت و روند اجرايي خواهيم بود صرف نظر كرده و به خواسته به حق مردم، گروه ها و اقشار مختلف شهرستان چالوس كه انتخاب فردي بومي، با تجربه مديريت بعنوان فرماندار است جامعه عمل بپوشانيد.

3- با اشاره به مطلب بند شماره 2 جناب آقاي مهندس ايوب صالحي شهردار فعلي و چالوس در شهر هاي كياكلا، پل سفيد، فريدونكنار، رستم كلا، معاونت فرمانداري نوشهر و تنكابن، سرپرست فرمانداري نوشهر و تنكابن و كارشناس مسئول برنامه ريزي فرمانداري چالوس را در كارنامه خود دارد مي تواند گزينه مناسبي براي فرمانداري چالوس باشد.

گروهها و افراد تأثير گذار نيز از انتصاب آقاي ايوب صالحي بعنوان فرماندار اين شهرستان استقبال نمودند.

انتظار داريم با رعايت اعتدال و تدبير گزينه اي براي فرمانداري چالوس انتخاب شود كه ضمن برخورداري از اقبال عمومي بتوان همراه با اتحاد و همدلي در سطح شهرستان به توسعه چالوس اميدوار بود.

مدير مسئول هفته نامه پيك سبز مدير مسئول هفته نامه شمال سبز
سرپرست روزنامه معين در استان مازندران سرپرست روزنامه نقش قلم در مازندران
سرپرست هفته نامه نسيم شمال در غرب مازندران سرپرست نسيم در غرب مازندران
مدير سايت چالوس نيوز مدير سايت ساحل نيوز
نماينده هفته نامه پيك شمال در چالوس و نوشهر نماينده هفته نامه بهنگر در چالوس و نوشهر
مدير مسئول ماهنامه برگ سبز سلامتي


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 بهمن 1392
مطمئا هر دولتی اجازه تعویض مدیران دارد و لازمه اجرای برنامه های هم سو و مطابق با سیاست های دولت حق استاندارن است ...
نا شناس 4 بهمن 1392
درود بر رضایی سلام بر صالحی
نایب الله اصغری 5 بهمن 1392
این دولت جدید آدم جدید می خواهد خیلی جایگاه درستی نداره یعنی هیچ پژوهشکده ایی نیامده میله سنجش خود را به آن آراسته نکرد بلکه حرف اول را کار و تلاش میزند.
آقای استاندار حسین زاده مدیر آبفای مازندران را یاد دارید همان جانباز 70 درصد و ایثارگر عزیز که خدمت به مردم و سقایی آنان را ادامه رزم رزمندگان میدانست چنان مسیر سازندگی را پرشتاب به جلو می برد که یادش رفت دنیای امروز دنیای سیاست زدگی و فامیل بازی هست او که در طول 20 سال تشکیل آبفا در مازندران حدود 300 میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده بود توانست در سه سال گذشته در اوج فشارهای ناشی از تحزیم و کمبود نقدینگی بیش از 160 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و احداث وارد مازندران کرد من به عنوان تحلیلگر رسانه های مجازی این آمارها را ازبان مسئولین رصد کردم نمیدانم مسئولین کنتوری برای حرف های خود دارند یا نه ؟ یادشان باشد مردم حافظه پرقدرتی دارند .
یادم است مردم سوادکوه از آب آشامیدنی با کیفیت بی بهره بودند این رزمنده دلاور پای نداشته اش ( البته پایی که در جبهه ها جا مانده بود) را توی یک کفش کرد و می گفت میشود از دراسله آب معدنی را وارد لوله های آب شهری کرد اگر تاکنون نشد عزم راسخ و دید بسیجی نبود چگونه بچه های این ملت از رودخانه وحشی اروند گذشتند اما آب زلال و زیبا را تخته سنگ های سخت نمیتوان عبور داد .
چطور او توانست تصفیه خانه فاضلاب که سالها در منطقه نوشهر و چالوس نیمه کاره رها شده بود کمتر از 30 روز راه اندازی کرد ولی نمیتواند در دولت تدبیر و امید که بیشتر محتاج امید و نشاط هستند از گردونه مدیریتی جا ماند.
حالا نوبت میر قدیر رضایی ش او که به پیر فرمانداران مشهور است البته به نام و عملکرد نیک بیشتر می شناسند نیاز به تعریف و معرفی نیست مردم او را می شناسند آقای استاندار بهتر نیست قدری اندیشه کنید تب و تاب سیاسی انتخابات تمام شد مردم منتظر رشد و توسعه و اعتدال هستند نه بازی های سیاسی!
نا شناس 5 بهمن 1392
"اعم از استقرار ادارات مهم مانند نمايندگي صدا و سيما غرب استان، اجرايي شدن 100 درصدي پروژه هاي مقام معظم رهبري، راه اندازي فرستنده ديجيتال صدا و سيما مركز نمك آبرود، سرعت احداث بيمارستان 160 تختخوابي چالوس، كلنگ زني مجتمع مسكوني خبرنگاران غرب استان مازندران، بهره برداري از سد سياه بيشه، پل كمربندي چالوس، تونل شهري و اعتقاد به رسانه ها و اهميت دادن ..." با عرض تاسف اینها جزء عملکرد ایشان نیست
مجید ردایی 4 بهمن 1392
با سلام خدمت استاندار محترم جناب آقای دکتر ربیع فلاح
از زحمات و تلاشهای سی ساله جناب آقای قدیر رضایی در پست فرمانداری چه در دولت سازندگی واصلاحات با نام میرقدیر و چه در دولت(دوم)مردمی دکتر احمدی نژاد با نام سید قدیر کمال تقدیر وتشکر را داریم.
ولی از این مسئله که تعدادی از دوستان جوان رسانه ای کم تجربه وپرنشاط وارد بازیهای سیاسی شده اند باعث تعجب همگان گردیده است.
زیرا بزرگان وعقلا وبا تجربه های سیاسی شهر در این خصوص سکوت نموده اند
وخواسته اکثریت مردم از دولت تدبیر وامید تغییر در تمامی سطوح دولت می باشد تا آدمهای معتدل و مدبر وبا تخصص همان مجموعه در جایگاه های مدیریتی قرار گیرند.
لذا انتظار می رود هر چه زودتر نسیم تغییرواعتدال دولت تدبیروامید به شهرستان چالوس وزیدن بگیرد.
حتی زودتر از نسیم بهاری
در خصوص مهندس بزرگوار وحقیقتا مردمی شهرمان مهندس ایوب صالحی طی 8ساله گذشته حقیقتا بی انصافی شده است وایشان یکی از ذخایر استراتژیک وزارت کشور و اصلاح طلبان حقیقی در استان مازندران می باشد وخواهشمندیم از توانایی های بالقوه ایشان در سطوح بالای مدیریتی استانداری و وزارت کشور استفاده شایانی گردد.
یکی از دلایلی که لازم است جایگاه فرمانداری شهرستان چالوس زودتر به تثبیت برسد نزدیکی زمان کمتر از 2سال برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی می باشد زیرا طی این مدت کوتاه فرماندار آینده آشنایی کامل بر محیط های سیاسی،اجتماعی،امنیتی وفرهنگی شهرستان بشدت سیاسی چالوس پیدا نماید.
با تشکر
مجید ردایی
همشهری 4 بهمن 1392
جالب شد. سایت چالوس نیوز که نامش زیر این نامه آمده دو ماه قبل در مطلبی که صبح منتشر کرده بود و عصر حذف کرده بود ایوب صالحی را برای فرمانداری قبول نداشتند و حتی چگونگی شهردار شدن ایشان را زیر سوال برده بودند . خیلی ها هم آن را خوانده بودند . چطور شد ورق در دو ماه برگشت و شدند حامی صالحی ! ! ! ! !
بی نام 4 بهمن 1392
تمام فرمانداران باید عوض بشون تمام بخشداران باید عوض بشون مردم به تغیر رای دادن بعدش آقای رضایی و دیگر فرمانداران اگه بروند چی می شود یکی دیگه میاد که با تفکردولت هم خوانا است ومیتواند بیشتر مفید تر باشد . این بازی های سیاسی را بزارید کنار آقای یونسی آقای فلاح دارید ضعیف عمل می کنید شما امین رای مردم هستید مردم به تغیر رای دادن اگر واقعا جسارت این کار را ندارید استعفا دهید . آقای فلاح اگر جسارت نداری استعفا بده . چرا برخی میخان یک سری در پست های خودشان بمونند فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستن و انتخابات مجلس .
شیخ صفر قاسمی-رامسر 4 بهمن 1392
معرفی آقای ایوب صالحی با مسکوت گذاشتن تغییر آقای میر قدیر رضایی منافات دارد.
نا شناس 4 بهمن 1392
حالا که آقای رضایی با تمام تلاشی که کردند، یا میتونستند و نکردند؛ رفتنی شدن، امیدواریم یه چالوسی عاقل، کاردان، دلسوز و مدیر به جای ایشان فرماندار بشن نه یه کپج ...
ضمنا ما که تو شهرمون از آقای ایوب صالحی (شهردار) چیزی ندیدیم، اگه کسی دیده به ما هم بگه ممنون میشیم...
یکی نیست به این آقایون بچه های بالا بگه: مگه تو چالوس قحطیه که از شهرهای دیگه ور میدارین میارین؟!!! اینم میشه وضعیت شهرمون... سال به سال بدتر از پارسال.
تو رو خدا حالا که شما باید واسه ما تعیین کنید یه همشهری خودمون که کاربلده و دلش برای شهرمون میسوزه وردارید بیارید.. . تو رو خدا...
نا شناس 4 بهمن 1392
یک نفر ادم مشخص به نام جمعی از خبرنگاران چالوس اظهارنظر میکنه و همه هم اونو میشناسن ! این اقا میدونه با رفتن فرماندار چالوس ادامه تک رویها و سوء استفاده هایش میسر نیست برای همین به هر دری میزنه !
نا شناس 4 بهمن 1392
چه شد که این اقا قبلا مخالف اقای صالحی بود که البته شکی در توانایی اقای ایوب صالحی نیست اما حالا که دید فرد دیگری مطرح است موضع خودش را عوض کرد!!
چالوسی ریکا 5 بهمن 1392
استقرار ادارات مهم مانند نمايندگي صدا و سيما غرب استان(مال قبل ازانقلابه)، اجرايي شدن 100 درصدي پروژه هاي مقام معظم رهبري(میشه بیاین ازنزدیک به مردم نشون بدین)، راه اندازي فرستنده ديجيتال صدا و سيما مركز نمك آبرود، سرعت احداث بيمارستان 160 تختخوابي چالوس(خداپدر دکتر محسنی رو بیامرزه)، كلنگ زني مجتمع مسكوني خبرنگاران غرب استان مازندران(کلنگ زدن بی پشتوانه:منو یاد احمدی نژاد میندازه)، بهره برداري از سد سياه بيشه(پس اونهمه مهندس وکارگر و...چیکار مکردن؟)، پل كمربندي چالوس(پل اولی که مال سالها قبله،دومی هم که موندن توش هر روز دارن یه تیکشو ور میدارنو جا میزارن)، تونل شهري (که معلوم نیست کی تموم بشه البته دست مهندسین وکارگران زحمتکششو می بوسیم)ما موندیم حضرات به کدوم عملکردشون می نازند؟....دوستان:عطر آنست که ببو ید...زمانیکه یک نفر انقدر کارایی داره پس در تمام ادارات و سازمانها ونهاد ها رو گل بگیرن....کجای کارید.... شمال نیوز :اگه شما انصاف داری این دردنامه رو حذفش نکن.ممنون
نا شناس 6 بهمن 1392
چطور شده که قاسم احمدی(طرفدار دوآتیشه قالیباف) و ایوب صالحی(رییس ستاد قالیباف در منطقه) شدند نیروهای تدبیر و امید ، الله اعلم
خدا میدونه رنگ عوض کردن نماینده مجلس و رییس ستادش چه توجیهی داره
من 100 درصد طرفدار اخلاق و مرام و شخصیت رضایی و خدمات بیشماری که دلسوزانه در نوشهر و چالوس پیگیر بود، هستم و به عنوان یه چالوسی دوسش دارم و به نظر من در دولت اعتدال ، رضایی هایی که در تمام دولت ها آهسته و پیوسته کار کرده اند ، معتدل ترین افراد هستند
آقای استاندار! لطفا گول قاسم احمدی ها رو نخورید! این آقا دنبال بده بستان های انتخاباتی است و انتخاب فرمانداران ومدیرانش هم دقیقا برهمین اساس است
نا شناس 6 بهمن 1392
رضایی مردی برای تمام فصول است.
رضایی تنها فرمانداری است که تجربه ای دیرینه در وزارت کشور دارد.
به خدا قسم فلاح بزرگترین اشتباه خود را در استانداری می کند با تغییر رضایی.
آقای فلاح حتما بیایید چالوس مغازه به مغازه گروه به گروه فرد به فرد بپرسید همه و همه از رضایی راضی هستند.
رضایی مرد تدبیر و امید و اعتدال است
نا شناس 6 بهمن 1392
جناب آقای روحانی
ریاست محترم جمهور

سلام
من و بسیاری از چالوسی ها به شما رای دادیم چون نیاز کشور به شما بود و این احساس من و همشهریانم بود و تا کنون هم از این رای خود پشیمان نیستیم و به خود می بالیم که به شخصیتی بزرگ رای دادیم.
آقای روحانی امروز من و همشهریانم وقتی صحبت هایی از تغییر در فرمانداری می شنویم نگران و نارحاتیم لذا به حرمت آن رای های صادقانه ای که به شما دادیم قسم دلمان نمی خواهد فرماندار شهرمان تغییر کند.
آقای روحانی
شما را به خون پاک شهدا قسمت می دهیم از این تغییرات جلوگیری کنید مگر می شود همه در شهر از او راضی باشند و مردم،نماینده،ام ام جمعه و حتی گروههای مختلف سیاسی بگویند او بماند اما استانداری بگوید نه .
سید قدیر رضایی برای ما چالوسی ها تنها فرمانداری بود قلبش برای چالوس می تپید و برای این شهر تلاش می کرد.
آقای روحانی اگر انتخابات بگذارید و 20 کاندید هم باشند باز رضایی مثل شما با رای مردم انتخاب می شود اینجا چالوس مردم رضایی را برای فرمانداری می خواهند.
یک شهروند چالوسی
چالوس 6 بهمن 1392
ای بابا.اینا فهمیدن صالحی داره فرماندار میشه دیدن کار از کار گذشته بیایم یه شلوغ بازی کنیم و اعلام حمایت کنیم و فردا بگیم ما با شما بودیم. حتی بگن ما باعث شدیم بشی فرماندار. چندماه گذشته هم یه مطلب منتشر کرده بودن و مدعی شده بودن که ما دوتا نشریه چالوس باعث شدیم صالحی شهردار بشه! ضمنا صالحی خودش مرد باتجربه ایه و همه اینا رو تشخیص میده
همشهری 6 بهمن 1392
پس چه کسانی بودند که چپ و راست علیه صالحی خبر می زدند و عملکردش را زیر سوال می بردند؟ چه کسانی بودند مدعی شده بودند که صالحی گزینه خوبی برای فرمانداری نیست و خدمات چندین ساله او را زیر سئوال برده بودند؟ این روزها همه این چیزها را میدانند شما چطور؟؟؟؟؟
محمد 6 بهمن 1392
خلایق هر چه لایق.
همشهری 5 بهمن 1392
لطفا چیدا کنید پرتقال فروش را!
همشهری 5 بهمن 1392
لطفا پیدا کنید پرتقال فروش را!
شهروندمازندران 7 بهمن 1392
باسلام خدمت ریس جمهورمحترم جناب دکتر حسن روحانی ریس دولت تدبیروامیدوسلام بردکترمحموداحمدی نزادریس جمهور محترم سابق به سبب 8سال تلاش ایشان دردولت نهم ودهم شماافتخاراستان سمنان هستیدودرتاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگارخواهیدشدازعزیزان رسانه ای به جهت ابراز احساساتشان نسبت به سیدغدیررضایی متشکرم امادنیای رسانه جایگاهش محفوظ می باشد مطمنا جناب استاندار نسبت به این موضوع واقف هستندسمنانی های مازندرانی عملکرداستانداردولت تدبیررا زیرنظردارند باتشکرسمنانی های مقیم مازندران
نا شناس 8 بهمن 1392
همگان میدانند مردم سمنان خیلی روی خوش با مسئول شدن مازندرانی ها در استانشان ندارند؛ اما سیدغدیررضایی ، از مدیرانی بود که در سمنان و هم در بین کارکنان استانداری سمنان محبوبیت خاصی داشت و زمانی از سمنان رفتند ، همان سمنانی های عزیز، برای ایشان اشک ریختند -مطمئن باشید نام سیدغدیر هنوز که هنوز است در سمنان ماندگار شد و همینطور برای ما مازندرانی های مقیم سمنان مایه افتخار بود و هستند.
کارمند استانداری سمنان-مقیم سمنان
نا شناس 8 بهمن 1392
سيد قدير رضايي نمونه كامل مديري است كه در وزارت كشور رشد نموده وهر كجا در استان وكشور مسوليت گرفت بدون افراط وتفريط كار كرده وموفق هم بوده است. سيد قدير رضايي نمونه مجسم اعتدال در مديريت كشور است و ان رادر عمل هم در سالهاي متمادي نشان داده است .شايسته است در دولتي كه شعار اعتدال را ميدهد به نحو مطلوب از اين مدير ارزشي استفاده نمايد.
نا شناس 8 بهمن 1392
حاج میر قدیر رضایی یکی از مهره های طلایی استان هستن.
ایشالله در ایننده ای نه چندان دور حاج قدیر را در فرمانداری مرکز استان ببینیم.
خداقوت میگوییم سید بزرگوار...آرزوی موفقیت و سلامتی برای حاج قدیر عزیز
sm3 9 بهمن 1392
خدایا توشاهدبودی برای اثبات خدا محوری ولایت مداری انقلاب ماندن انتظار واقعی فرج عجج چه رنجها کشیدیم درجه یکهابیشتر شهیدشدند (فقیه ساجدی توسلی عبدی و....درجه دومیها(جانبازان:صفرزاده-راسخ و....وبعضی که امروز گوشه ای انفعال یا انزوا گزیده اندیا اسیر دنیا مادیات شده یاباالاجباردنبال عاقبت بخیری خویش وفرزندان خودندبعنوان یکی از این دسته بعضیها بچالوسیهای عزیزم عرض میکنم (امثال من که جزو10 نفرخادمین بسیجی فعال شهر بودیم)مبادا دین وابرو انقلاب را برای موجود 2پایامطامع زود گذردنیاحراج کنید که محسن ساجدیها سعید اقبالهاکریم جهاندارها ظهوریها و...فردای قیامت پدرمان را درمیاورندو...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.